  • Data: 2015-01-27 20:10:07
    Temat: Re: Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-27 o 16:34, Shrek pisze:

    > Nie zmieniam - po prostu tak jak chłop pańszczyźnaiany był przywiązany
    > do ziemi, tak obywatel PRL do ojczyzny. Troszkę dłuższy łańcuch.

    Ale nie jest to to samo.

    > Na szczęście.

    A dlaczego wycinasz resztę tekstu ?
    Nie pasowała do założeń że za komuny było źle i niewolnictwo
    a dzisiaj jest cacy ?

    > Po prostu jak się bardziej opłaca kupić, to się kupuje gotowca.

    Nie zawsze i nie wszędzie. A zwłaszcza w przemyśle militarnym.

    > LOL - pieprzysz jak z z dobrymi Niemcami i złymi nazistami - dobra
    > komuna źli komuniści;) Przestań, bo to nawet śmieszne nie jest.

    Śmieszny to ty jesteś przypisując mi bez podstaw słowa "dobra komuna".
    Ja nic takiego nie napisałem.

    > A jednak to na zachodnią stronę po wojnie spierdalali a nie do NRD.

    NRD to też była zachodnia strona.

    > Ale tu nie chodzi o to czy za michę, czy nie. Chodzi o to, że nie mógł
    > stąd wyjechać.

    Jeśli dobrowolnie zrezygnował z obywatelstwa to mógł.
    I nawet nie żądali zwrotu kosztów jego kształcenia.

    > No właśnie - czego?

    Bezpodstawnego oskarżania o coś czego nie było jak np. niewolnictwo.