  • 21. Data: 2006-07-30 13:38:44
    Temat: Re: Przystankowi palacze
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.tdh66jaaa2iefb@sempron Jasko Bartnik
    <j...@g...pl> pisze:

    > Ale te popielniczki chyba nie stoja pod wiata przystankowa tylko gdzies
    > obok?
    Pod wiaty nie zaglądałem, zerkałem z samochodu (nie używam komunikacji
    masowej od lat).
    Ale to bez znaczenia, istotą sprawy jest to czy palenie w takim miejscu
    narusza prawo.
    Jeśli tak - to przysługuje interwencja do uprawnionych do interwencji
    służb/organów. Jeśli nie - pozostaje odejść albo wąchać.

    Jotte

  • 22. Data: 2006-07-30 18:55:54
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Teraz moje pytanie do powyzszej sytuacji. Ktos zna jakies sposoby na walke z
    > palaczami w miejscach publicznych? Czy w tej sytuacji moge zglosic sprawe na

    Ja po prostu mowie, zeby zgasił, a jak nie posłucha to zeby sp***l na
    powietrze, albo mu pomoge.

    Ale ja mam 2m wzrostu ... :P

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 23. Data: 2006-07-30 18:59:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:MPG.1f371f203b9e6b9d98abbe@news.tpi.pl KrzysiekPP
    <jimi@_FALSE_.ceti.pl> pisze:

    > Ja po prostu mowie, zeby zgasił, a jak nie posłucha to zeby sp***l na
    > powietrze, albo mu pomoge.
    > Ale ja mam 2m wzrostu ...
    Zrób to samo jak palić będzie trzech czy czterech. Będziesz miał spokój z
    palaczami, bo w szpitalach jest zakaz.

    Jotte

  • 24. Data: 2006-07-30 19:12:33
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Zrób to samo jak palić będzie trzech czy czterech. Będziesz miał spokój z
    > palaczami, bo w szpitalach jest zakaz.

    Robiłem :P

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 25. Data: 2006-07-30 19:14:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:MPG.1f3721eb3b1fa398abc0@news.tpi.pl KrzysiekPP
    <jimi@_FALSE_.ceti.pl> pisze:

    > Robiłem :P
    Szybko biegasz czy byłeś z kumplami? ;)

    Jotte

  • 26. Data: 2006-07-30 19:52:29
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Szybko biegasz czy byłe? z kumplami? ;)

    Byłem z prawicą i lewicą :D :D :D

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 27. Data: 2006-07-31 08:52:56
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 29 Jul 2006 15:39:20 GMT, inkaso napisał(a):

    > zadnego? A narazenie na uszczerbek na zdrowiu to co?

    Tja.. zaskarżysz go o uszczerbek 0,000000001% na zdrowiu? ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 28. Data: 2006-07-31 15:18:09
    Od: "Orka" <o...@p...onet.pl>

    > W wiadomości news:op.tdh66jaaa2iefb@sempron Jasko Bartnik
    > <j...@g...pl> pisze:
    > Ale to bez znaczenia, istotą sprawy jest to czy palenie w takim miejscu
    > narusza prawo.

    W Polsce obowiązuje zakaz palenia w miejscach publicznych. Zasadnicze
    pytanie-czy przystanek, lub też np plaża publiczna jest miejscem
    publicznym???

    > Jeśli nie - pozostaje odejść albo wąchać.

    Czasem się nie da odejść, np jak chronisz się pod wiatą z dzieckiem w
    wózku-bo na zewnątrz leje deszcz :((

    --
    Orka

  • 29. Data: 2006-07-31 15:36:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eal74j$8qk$1@nemesis.news.tpi.pl Orka
    <o...@p...onet.pl> pisze:

    > W Polsce obowiązuje zakaz palenia w miejscach publicznych.
    Czyżby? Rzuć, proszę, podstawę prawną.

    > Czasem się nie da odejść, np jak chronisz się pod wiatą z dzieckiem w
    > wózku-bo na zewnątrz leje deszcz :((
    To kwestia podejscia do zasad współżycia społecznego. Jeżeli w danym mieście
    nie obowiązuje lokalny zakaz palenia na przystanku, to tylko na te zasady
    można liczyć.

    Jotte

  • 30. Data: 2006-08-08 18:12:12
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    Naprawde nie macie co robic To po prostu debilizm zajmowac sie wdychanym
    dymem gdy mamy obok ciebie wielkie zagrozenie np. wod, zarcia itp same
    glupki z was