  • 11. Data: 2006-07-29 18:03:24
    Temat: Re: Przystankowi palacze
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Bo Ty to wszystko na odwrót robisz.
    Odwinąć się trzeba było palaczowi, a z mundurem grzecznie...
    JaC

    It has removed 1653 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 12. Data: 2006-07-29 23:14:48
    Od: Roman <r...@p...onet.pl>

    Jan Bartnik wrote:

    > Siedze sobie na przystanku i czekam na moj autobus. Obok ledwo trzymajacy pion
    > facet otwiera siodme piwko ...

    > Pod wiate wchodzi gosc z nieodpalonym jeszcze papieroskiem. Wyjmuje
    > zapalniczke i puszcza dymka. Oczywiscie musial poleciec w moja strone.
    > Grzecznie prosze zeby ......

    > Drugi problem, ktory chcialem poruszyc dotyczy legitymowania i ogolnie
    > pojetej kontroli policyjnej. Jak powinno wygladac legitymowanie przez
    > policjanta? Czy musze najpierw uslyszec od niego .........
    >
    > Pozdrawiam, Jasko.

    Jasko! Tak na moj rozum to ty na sile guza szukasz i to wielkiego.

  • 13. Data: 2006-07-30 07:09:55
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    > Nie filozofuj. Podaj naruszony przepis prawny.

    To zalezy zapewne od miasta w ktorym rzecz sie działa bo np
    http://www.bankier.pl/pogodzinach/1461067,W-Gdansku-
    zakaz-palenia-na-przystankach-komunikacji-miejskiej.
    html
    lub http://www.wirtualnypoznan.pl/wiadomosci/wydarzenia/
    18219

    HaNkA

  • 14. Data: 2006-07-30 07:56:31
    Od: zbihniew <z...@a...me>

    > b) facet z
    > pelna swiadomoscia targnal sie na moje zycie (w koncu wiedzial ze palenie
    > szkodzi tez biernym palaczom, zwieksza prawdopodobienstwo wystapienia u nich
    > chorob nowotworowych i prowadzi do smierci).

    Z tym biernym paleniem, to chyba jest tak, że pomimo, że na zdrowy
    rozsądek wydaje się, że powinno szkodzić, to nie zostało to jakoś
    niezbicie stwierdzone. Może dlatego, że trudno u chorego niepalacza
    wskazać właśnie wdychanie dymu jako przyczynę zachorowania.

  • 15. Data: 2006-07-30 08:57:27
    Od: "Jan Bartnik" <j...@N...gazeta.pl>

    > To zalezy zapewne od miasta w ktorym rzecz sie działa bo np
> [...]

    Wlasnie to mnie najbardziej dziwi ... jesli bede pil sobie piwko na
    przystanku to popelniam wykroczenie. Jesli truje innych papierosem to (poza
    kilkoma miastami) nic mi nie mozna zrobic ...

  • 16. Data: 2006-07-30 09:09:23
    Od: "Jan Bartnik" <j...@N...gazeta.pl>

    Ja bym tu stosowal cos takiego:

    "Każdy jest obowiązany szanować wolności i prawa innych. Nikogo nie wolno
    zmuszać do czynienia tego, czego prawo mu nie nakazuje."

    "Rzeczpospolita Polska zapewnia każdemu człowiekowi prawną ochronę życia."

    "Nikt nie może być poddany torturom ani okrutnemu, nieludzkiemu lub
    poniżającemu traktowaniu i karaniu. Zakazuje się stosowania kar cielesnych."

    "Każdy ma prawo do ochrony zdrowia."

  • 17. Data: 2006-07-30 09:11:54
    Od: "Jan Bartnik" <j...@N...gazeta.pl>

    > Jasko! Tak na moj rozum to ty na sile guza szukasz i to wielkiego.

    Zastanawiam sie jeszcze czy nie moglbym przykladowo faceta z papierosem oblac
    kublem zimnej wody i powiedziec cos w stylu "pan za moment wyschnie a ja bede
    mial raka".

  • 18. Data: 2006-07-30 09:20:51
    Od: "Jan Bartnik" <j...@N...gazeta.pl>

    > Skąd wiesz, że siódme?
    Przeszedle korespondencyjny kurs liczenia do siedmiu :)

    > Czemu oczywiście?
    Wynika to z praw Murphyego.

    > Dlaczego zaczepiłes na przystanku obcego człowieka który nie popełniał
    > żadnego czynu niezgodnego z prawem?
    Wlasnie o to sie teraz spieramy; z mojego punktu widzenia popelnil conajmniej
    wykroczenie.

    > To niemiłe, ale sam go zaczepiłeś.
    To tez ustalamy. Jesli ktos mnie zaatakuje kijem to ja nie moge mu nic zrobic
    bo go zaczepie?

> [...]
    > przez Ciebie powietrza trujace związki jeszcze bardziej zwiększając
    > prawdopodobieństwo wystąpienia choroby nowotworowej. Dodatkowo urządzenia
    te
    > będące źródłem hałasu zwiększają prawdopodobieństwo wystąpienia u Ciebie
    wad
    > słuchu i tym samym kalectwa. Co jednak robiłeś na przystanku? Przecież tam
    > przyjeżdżają smrodzące autobusy lub hałasujące tramwaje. Wszyscy oni
    > dokonują targnięcia się na Twoje zdrowie i życie. Z pełną świadomością. Nie
    > zostawiaj tego tak, bo świat Cię wykończy.

    Dlatego do ruchu nie sa dopuszczone (tzn. nie powinny ... ale w praktyce
    wiadomo jak jest) pojazdy emitujace nadmierna ilosc spalin oraz halasu :)

  • 19. Data: 2006-07-30 11:52:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eahlmg$jcl$1@atlantis.news.tpi.pl HaNkA ReDhUnTeR
    <h...@i...pl> pisze:

    > To zalezy zapewne od miasta w ktorym rzecz sie działa bo np
> [...]

    Dlatego pytałem o przepis prawny, choćby lokalny.
    Swoją drogą rzuciłem sobie okiem na kilka przystanków w moim mieście, na
    które od lat nie zwracałem uwagi - stoją śmietniczki z popielniczkami.
    Znaczy palenie dozwolone.

    Jotte

  • 20. Data: 2006-07-30 13:16:57
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 30-07-2006 o 13:52:01 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

> [...]
    > Swoją drogą rzuciłem sobie okiem na kilka przystanków w moim mieście, na
    > które od lat nie zwracałem uwagi - stoją śmietniczki z popielniczkami.

    Ale te popielniczki chyba nie stoja pod wiata przystankowa tylko gdzies
    obok?