    From: "GreG" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przysluga webdesignera
    Date: Wed, 21 Aug 2002 00:45:32 +0200

    Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:Pine.LNX.4.21.0208141041520.10258-100000@irys.s
    tanpol.com.pl...
    > On Sun, 11 Aug 2002, GreG wrote:
    > [...]
    >
    > Nie musi, ale autor może w dowolnej chwili tego zażądać :)

    Zastanawialem sie nad sposobem wykonania internetowej wizytowki
    wlasnej firmy przy pomocy programu w wersji trial, skompilowanej
    nastepnie za pomoca legalnego softu, ktory jest wlasnoscia kogos innego.

    Czyli: firma, ktorej wlascicielem jest osoba A posiada wlasna witryne
    internetowa,
    nie posiada jednak oprogramowania do jej tworzenia. Czy osoba A moze ja wykonac
    na komputerze osoby B, ktora taki soft posiada ?
    Bo gdyby tak bylo, wystarczylby jedna licencja na kilka firm, ktore zawsze moga
    stwierdzic, ze przy tworzeniu swoich "prac" zmieniaja sie przy jednym
    komputerze...

    GreG