    From: Michał Cieślicki <y...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przysluga webdesignera
    Date: Sun, 11 Aug 2002 20:22:32 +0000 (UTC)

    begin GreG <g...@w...pl> quotation:
    > Czy posiadacz firmowej witryny www musi miec
    > legalne oprogramowanie do jej tworzenia lub fakture
    > od webmastera? A jesli posiadacz odpowiedniego programu
    > chce mi dac strone w prezencie?

    Możesz / mogłeś utworzyć stronę przy pomocy niekomercyjnego
    Open Sourcowego oprogramowania udostępnianego na zasadach
    licencji GNU. To powinno zamknąć usta pytającym.

    > Czy kazda komercyjna witryne www musi posiadac podpis jej
    > autora?

    Tutaj niestety moja znajomość realiów się kończy.

    --
    <rotagaehp> ja nie wiem, jest coś takiego jak kontrola urodzin, środki
    1027461600 antykoncepcyjne, czy posiadając taką wiedzę człowiek nie