    From: "Robert Sadłowski" <nospam_rsad@nospam_zak.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przypadkowe przekroczenie granicy RP w polu
    Date: Mon, 19 May 2008 10:30:26 +0200

    Użytkownik "Cezar" napisał w wiadomości

    > Owszem mozesz to zrobic w dowolnym miejscu, ale musisz zabrac ze soba
    > dowod tozsamosci - jesli nie to wykroczenie, bo przekroczyles ja wbrew
    > przepisom, ktore tego wymagaja.

    Nalezy tu wspomniec ze przekraczanie granicy w dowolnym miejscu nie
    obowiazuje w Parku Narodowym lub innym obszarze chronionym, a w tatrzanskim
    PN (nawet na szlaku) jest zabronione w okresie od 15.11 do 15.06.
    Podejrzewam ze wyjatkow jest wiecej, np. nadgraniczne nadlesnictwo wprowadza
    czasowy zakaz wstepu do lasu.

    Pzdr
    Rowert