  • Data: 2005-08-01 14:58:26
    Temat: Re: Przymusowy urlop od pracodawcy w okresie wypowiedzenia ?
    Od: Vonnegut79 <v...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    l...@v...pl napisał(a):
    > art 167/1/ k.p.
    > W okresie wypowiedzenia umowy o pracę pracownik jest obowiązany wykorzystać
    > przysługujący mu urlop, jeżeli w tym okresie pracodawca udzieli mu urlopu. W
    > takim przypadku wymiar udzielonego urlopu z wyłączeniem urlopu zaległego, nie
    > może przekroczyć wymiaru wynikającego z przepisów art 155/1/ k.p.
    >

    > a nie powinno być
    > 1.04.2005 do 31.06.2005 ??

    Hmm wg mojego kalendarza 30.06.2005 t ostatni dzień czerwca :)

    no powinno... tak to jest jak się pisze na szybko. :)

> [...]
    > nie mylę licencjata traktować należy, jako szkołę wyższą a więc 8 lat pracy i
    > teraz zgodnie z art 154 par 1 k.p. jesli czas pracy jest krótszy niż 10 lat
    > wymiar urlopu wynosi 20 dni, jeśli jest dłuższy wynosi 26 dni, zakładając że
    > korzystniej nie zostało to uregulowane przepisami wewnątrzzakładowymi itp.
    > Skoro umowa ulegnie rozwiązaniu 13 sierpnia 2005r. pracownikowi przysługuje
    > urlop zaległy za miniony rok pracy (jeśli nie wykorzystał całego) oraz obecny w
    > wymiarze takim jaki określony został w art 155 /1/ k.p.

    Biorąc pod uwagę innego mojego posta z wykorzystaniem ekwiwalentu w
    firmie poprzedniej to i tak podstawą do naliczania wg powyższego jest
    20 dni w skali roku. Zatem ile tych dni uzyskała pracując w firmie BBC w
    okresie: 1.04.2005 - 30.06.2005 i dalej kontuynuując 1.07.2005 do
    29.07.2005 ?

    Vonnegut79