  • Data: 2007-05-09 12:31:50
    Temat: Re: Przymus dyżuru
    Od: Azazel <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pt napisał(a):
    > Witam wszystkich
    > Pracodawca postanowił zlikwidowac trzecią zmianę, wprowadzając w zamian

    > Pozdrawiam
    > oczekując na pomoc
    > PawelT

    hmmm... prawnikiem nie jestem, ale nie jestem pewien czy dyżur domowy
    nie jest traktowany tak jak pobyt w pracy, a pracować wg Kodeksu Pracy
    możesz tylko 13 godzin ciągiem, potem musisz mieć zapewnione 11 godzin
    nieprzerwanego odpoczynku. Ale byś musiał sprawdzić to sobie w KP bo w
    sumie u nas jest to fikcja więc jak już wspominałem nie bardzo mnie to
    interesowało.
    A.