    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przyciemnione szyby
    Date: Wed, 24 Mar 2004 17:55:24 +0000 (UTC)

    Artur Golanski wrote:

    > Autor listu nie prosił o opinię do tego błędną ;-P

    Tekst o polu widzenia 360 stopni to moja opinia.
    Czy błędna? To twoje zdanie. IMHO lepiej widziec dookoła co się dzieje,
    a nie domyślać się po cieniach na czarnej tylnej szybie, czy coś jedzie
    za tobą.
    Natomiast 180 stopni to juz nie tylko moja opinia.

    > A słyszałeś o lewym lusterku ?
    > Widziałeś kiedyś np. samochód dostawczy typu "bus" tam nie ma tylnej
    > szyby i jakoś kierowca sobie radzi, a pojazd jest dopuszczony do ruchu
    >
    > Następnym razem, jeśli zechcesz udzielać porad prawnych nt. wymagań
    > pojazdów przejrzyj rozp. ws warunków technicznych pojazdów oraz
    > zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( o szybach stanowi § 8. 5)

    I owszem to rozporządzenie mówi tylko przedniej szybie.
    Jednak to nie wszystkie przepisy które tu mają zastosowanie.
    Tak stosując prawo ("znalazłem jeden artykuł który to reguluje, to
    dalej nie szukam"), można daleko dojść...
    Pozdro
    Massai