eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzy jakiej kwocie kupujący chce naciągnąć, a przy jakiej nie? › Re: Przy jakiej kwocie kupujący chce naciągnąć, a przy jakiej nie?
    From: Kamil <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przy jakiej kwocie kupujący chce naciągnąć, a przy jakiej nie?
    Date: Mon, 16 May 2011 10:31:24 +0200

    Dnia Sat, 14 May 2011 16:44:54 +0200, Karol Y napisał(a):

    > - http://www.tygodnik.pl/index.php?o=art&n=6060

    Ciekawe co pismak miał na myśli w:
    "doszło do tzw. wyzyskania błędu, a sam oskarżony nadal próbował wejść w
    posiadanie ciągnika,"

    Próbował nadal wejść w posiadanie ciągnika? czyli co - przystawił gnata
    temu tumanowi od aukcji? Czy jak to?
    Bo może on wysłał "wezwanie do wydania rzeczy" :))
    Strach się bać teraz wysłać dłużnikowi wezwanie do zapłaty - bo możemy się
    załapać na zarzut :))

    Albo to:
    "mimo tego, że pokrzywdzeni skorzystali z przysługujących im możliwości na
    gruncie prawa cywilnego, zmierzających do cofnięcia złożonego oświadczenia
    woli."

    Jakie to możliwości?
    Informacja o "błędzie"? :)
    "Panocku pomyliłem siem, miało być ze piynć tysioncków wiyncej, to moj
    synek tak sie kiwnoł".

    A z tym to ktoś ....pojechał po bandzie:
    "Pocztą nadszedł jednak akt oskarżenia, w którym zarzucono mu próbę
    oszustwa."

    Oszustwo?
    To w przypadku kiedy na metce w markecie będzie cena 10zł za jakiś
    przedmiot, podejdę z nim do kasy to mogę otrzymać ....akt oskarżenia o
    oszustwo (bo na kartce przyklejonej do tego przedmiotu była DRUGA cena o
    1500zł droższa).

    Ale jaja....katastrofa....masakra....