    From: "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przewóz roślin przez granicę
    Date: Sun, 5 Dec 2004 12:18:22 +0100

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:cotgec$7jt$1@phone.provider.pl...

    > Akurat te bambusy to rosną przy drodze jak chwasty, więc chciałem go
    > wykopać
    > :)

    Pewnie więcej się dowiesz na pl.rec.ogrody ;)
    Mam podobne hobby i chociaż to OT opowiem pewną historyjkę ;)

    Wracając z Grecji samolotem (czasy przedunijne) zapakowałem do walizki
    roślinkę, którą wykopałem na stokach Akropolu. Nie wiedziałem co to jest,
    ale wyglądało to atrakcyjnie. Po powrocie do domu stwierdziłem, że ktoś
    włamał się do mojej walizki podczas transportu. Jedynym obiektem
    zainteresowania "włamywacza" była moja roślinka, którą rozpakował i
    pozostawił w walizce. Niestety walizka nie nadawała się już do użytku :(
    Roślinka przetrwała i okazała się być tytoniem drzewiastym (nicotiana
    glauca).
    nn

    ---