  • Data: 2006-02-07 15:10:50
    Temat: Re: Przetrzymywanie dokumentów
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie chciał mi ich oddac dowodu rejestracyjnego i prawa jazdy do czasu
    > naprawy czy jest jaks kara za przetrzymywanie dokumentw ?

    O rany ... ze tez mu to dawales ...

    Normalnie idz do niego po te dokumentu. A jak nie odda to dzwon na 112,
    policja ci pomoze. A gosc jeszcze dostanie grzywne jesli zdecydujesz sie
    oddac sprawę do sądu.

    Tym niemniej jednak jesli zapłaciłes mu za szkody ... to lepiej bedzie
    zebys miał na to dowód. Bo on w ramach zemsty moze zglosic się do
    twojego ubezpieczyciela.