  • Data: 2006-08-14 19:05:40
    Temat: Re: Przetarg kilku nieruchomości a wadium.
    Od: stern <s...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    DJ napisał(a):

    > Też nie jest to określone w ogłoszeniu. Myślałem, że wszystko jest ściśle
    > uregulowane przez prawo ale wychodzi na to, każdy robi jak chce.

    Przecież to jest regulowane przepisami
    ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW
    z dnia 14 września 2004 r.
    w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na
    zbycie nieruchomości

    § 4 ust. 7. Wadium zwraca się niezwłocznie po odwołaniu albo zamknięciu
    przetargu, z zastrzeżeniem ust. 8, jednak nie później niż przed upływem
    3 dni od dnia, odpowiednio:
    1) odwołania przetargu;
    2) zamknięcia przetargu;
    3) unieważnienia przetargu;
    4) zakończenia przetargu wynikiem negatywnym.

    jeśli w licytacji nikt nie zaoferował postąpienia przetarg jest nieważny.
    Logiczne zresztą :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911