  • Data: 2015-04-26 07:57:11
    Temat: Re: Przesylki PGP / InPost
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnie chcą uniknąć więzienia za przestępstwo fałszowania dokumentów -
    okłamywania, że awizowano powtórnie.
    I co ma zrobić biedna sąsiadka, której pierwsze awizo znajduję w swojej
    skrzynce?
    Ja akurat zwykle zaniosę do klatki obok, ale przeciętny Kowalski wyśle do
    kosza-lina, bo nawet nie zna domofonu do sąsiadów.

    -----