  • Data: 2020-08-24 23:26:11
    Temat: Re: Przesylka sądowa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.08.2020 o 13:01, cef pisze:

    > Akurat tego się spodziewam najbardziej.

    I słusznie. Po rozmowie z wice kierownik stwierdziła, że oddzwoni i
    rzeczywiście oddzwoniła. Wysłali mailem, bez żadnego trybu (przynajmniej
    według KPC). Niczego ode mnie nie oczekują i podobno sprawa toczy się
    swoim torem i czeka na wyznaczenie rozprawy niejawnej - bez żadnego
    trybu, na podstawie słowa danego przez w/w wice kierownik. Kiedy - nie
    wiadomo. Wcześniej mówili, że w lipcu, teraz mówią, że nie widzą, a za
    każdym razem jak dzwonię, to mówią, że dziwna sprawa, bo poszło pismo,
    ale nie mają wiedzy co się z nim stało. Nie napawa to optymizmem - pani
    kierownik wie, że wszystko "powiedzmy" ok, ale sekretariat
    prawdopodobnie nie, bo się plączą - optymizmu to nie budzi. Czy zostane
    powiadomiony o terminie - nie wiedzą - dowiadywać się, ale obiecali, że
    jakby wyrok zapadł, to już wyślą;) Koronopierdolca mają i tak to
    (nie)działa bez żadnego trybu i regulacji. Mogę zgłosić sprzeciw
    przeciwko postanowieniu o skierowaniu do trybu niejawnego - również bez
    żadnego trybu, na przykład mailem. W terminie... no to jest pewien
    problem, bo w sumie nie wiadomo jakim? Znaczy jaki termin to wiadomo -
    tydzień - ale od kiedy? W pewnie bez żadnego trybu od maila, ale czy
    wysłania, przeczytania przeze mnie czy może odesłania zwrotki to w sumie
    nie wiadomo. Jakbym zgłosił, to się będą martwić, na razie ludziki nie
    zgłaszają, więc problemu nie ma - domyślam się, że przywrócą termin,
    którego w sumie nie było, bo nie było korespondencji zgodnej z KPC.

    I tak się powoli, z naciskiem na powoli żyje w tych sądach pod pisimi
    rządami. Wolnych bo działają wolno, ale szybkich bo są (jeszcze) szyby w
    oknach:P

    Ogólnie takiego burdelu to nawet w wojsku chyba nie mają:(

    --
    Shrek