  • 371. Data: 2019-04-14 22:07:52
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Słyszałeś o jatce w Słowacji, czy Czechach? A tam broń po prostu
    > rejestrujesz, jak samochód, jeśli nie jesteś wpisany do rejestru osób,
    > którym broni sprzedać nie wolno. USA są ogromnym krajem i to
    > wielonarodowościowym, to też większa szansa jest na jakiegoś idiotę.

    ograniczenia w rejestracji (wydawaniu pozwoleń) broni to spadek po PRL,
    w PRL władza trzymała ludzi za mordę:)

    oczywiście zliberalizowanie dostępu do broni w Bolanda wymusiłoby na
    ustawodawcy zmianę uprawnień dla Policji, weszłyby dużo bardziej
    restrykcyjne prawa i obowiązki jak w USA, nie jestem pewien czy byłoby
    to dobrze dla zwykłych ludzi:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 372. Data: 2019-04-14 22:50:32
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-04-14 o 22:07, u2 pisze:
    > Bolanda
    Bolanda --> Polska?
    u2 --> adiga sidoo kale?

    Dobrze kombinuję? :-)

    Robert

  • 373. Data: 2019-04-14 22:58:03
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Bolanda --> Polska?
    > u2 --> adiga sidoo kale?
    >
    > Dobrze kombinuję? :-)
    >
    > Robert

    moja ojczyzna Bolanda:)

    https://so.wikipedia.org/wiki/Boland
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 374. Data: 2019-04-14 23:07:46
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-04-14 o 22:58, u2 pisze:

    > moja ojczyzna Bolanda:)
    >
    > https://so.wikipedia.org/wiki/Boland

    Czyli dobrze kombinowałem.
    Użycie somalijskiego ma deprecjonować Polskę?

    Robert

  • 375. Data: 2019-04-14 23:11:23
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Czyli dobrze kombinowałem.
    > Użycie somalijskiego ma deprecjonować Polskę?

    żartujesz, czy tak na poważnie się puszysz ?:)))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 376. Data: 2019-04-14 23:23:21
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-04-14 o 23:11, u2 pisze:

    > żartujesz, czy tak na poważnie się puszysz ?:)))))))))))

    Nie wiem to pytam.
    Nick-i użytkowników tłumaczysz na języki świata i tam cel widzę
    wyraźnie. Deprecjonowanie.
    A ta Bolanda mi nijak do Ciebie nie pasuje.

    Robert

  • 377. Data: 2019-04-14 23:30:15
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > A ta Bolanda mi nijak do Ciebie nie pasuje.

    surprise:)))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 378. Data: 2019-04-14 23:57:09
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Nick-i użytkowników tłumaczysz na języki świata i tam cel widzę
    > wyraźnie. Deprecjonowanie.

    oj tam, już pisałem, że ja zwykle żartuję, nie traktuję usenetu
    poważnie, choć czasami pisze o sensie życia, nie według Monthy Pytona,
    ale według starych Wedyjskich przekazów:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 379. Data: 2019-04-15 06:32:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pytałeś o atak na kilka osób przy pomocy noża.

    Pytałem o sytuację analogiczną dlo klasycznej (tak to dobre słowo)
    amerykańskiej masakry bronią palną - wchodzi koleś do szkoły i strzela
    do wszyskiego co się rusza, albo wali w tłum z broni automatycznej (albo
    z modyfikowaną kolbą). A ty dajesz opis morderstwa sprzed 35 lat.

    Pas.

    Shrek

  • 380. Data: 2019-04-15 06:37:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Napisałeś wyżej "kiedy ostatnio zatrzymałeś
    > jakiegoś", to chyba by pasowało wiedzieć.

    To może spróbujmy rozpisać na punkty.

    1 - kontekst - pijani kierowcy, kontrola.
    2 - kontrolę przeprowadza się...
    3 - po zatrzymaniu.
    4 - wydech motocykla
    5 - analogia