eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzestępcze ZANIŻANIE liczby uczestników Przystanku Woodstock - zawiadomienie złożono w lipcu 2015, zbadanie ruszy DOPIERO teraz › Re: Przestępcze ZANIŻANIE liczby uczestników Przystanku Woodstock - zawiadomienie złożono w lipcu 2015, zbadanie ruszy DOPIERO teraz
  • Data: 2016-08-26 21:53:24
    Temat: Re: Przestępcze ZANIŻANIE liczby uczestników Przystanku Woodstock - zawiadomienie złożono w lipcu 2015, zbadanie ruszy DOPIERO teraz
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Obawiam się, że nie za bardzo rozumiem, co masz na myśli. Podejrzewam
    > jakąś literówkę i nawet próbowałem wymyślić, ale nic sensownego mi nie
    > wychodzi. Mógłbyś tę myśl rozwinąć?

    On to złożył/doniósł w lipcu 2015 (za rządów PO). Dotąd prokuratura
    odmawiała w ogóle "rozpoczęcia postępowania/śledztwa".
    *Jeśli* teraz prokuratura rozpocznie dochodzenie i znajdzie (bez
    naciągania) "więcej niż duperele" to jak będą wyglądać tamte odmowy?

    > Byle nie kierowali się polityką, to niczego złego w tym nie widzę.

    Jak wierzysz że w ogóle nie będą kierowali się polityką to masz wiarę
    godną świętego (całkowicie nierealistyczne oczekiwania) ;-)

    --
    A. Filip
    Każde gówno źle pachnie. (Przysłowie polskie)