  • Data: 2004-02-01 10:59:22
    Temat: Re: Przepisy dot. max. dlugosci ostrza noza
    Od: "Maciek" <mars@NoSpam_infinity.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No własnie chyba nie jest tak do końca. NIe wiem ile może mierzyć ostrze
    ale
    > faktycznie jeżeli jest dłuższe niz coś tam w przepisach cm to jest
    > traktowane jako broń i tym samym wymagane jest pozwolenie na posiadanie.

    Posiadanie w miejscu publicznym noża lub narzędzi ostrych, których
    długość ostrza przekracza 7 cm, traktowane jest przez policję na równi
    z posiadaniem broni.
    W związku z tym na posiadanie ww. przedmiotów wymagane jest
    stosowne zezwolenie władz miejscowych.

    Ale dotyczy to.... Islandii :))))
    http://www2.gazeta.pl/turystyka/824507,30716,5044223
    ,P_KRAJ.html