    From: "mareK" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przepisanie nakazu zapłaty na inną osobe
    Date: Sun, 30 Apr 2006 09:41:39 +0200

    Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:e30k7p$4rp$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > wiec nie dostaniesz klazuli z przejsciem...
    >
    > pozdrawiam

    A jaka jest twoja propozycja rozwiazania tej sprawy, bo chyba nie
    twierdzisz,że nie da się jej załatwić.
    Mam prawomocny nakaz zapłaty na dłużnika, mojej zmarłej znajomej,więc sprawa
    została osądzona.Cesje tego nakazu na mnie potwierdzoną przez świadków.
    Tylko jak zamienić to teraz na nakaz na mnie.
    pzdr
    mareK