    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przepis dotyczacy wyprowadzania psa na osiedlu
    Date: Mon, 3 May 2004 13:08:18 +0200

    On Sun, 2 May 2004, Andrzej_K. wrote:
    [...]
    >+ > I dowiedzieli się że mają iść pytać radnych o "prawo lokalne" ;>
    >+
    >+ I słusznie bo np. u mnie w Białymstoku Rada Miejska uchwaliła:

    No to dopóki pytająca nie pyta o przepisy obowiązujące w Białymstoku,
    Zabrzu, Jeleniej Górze czy Mieście Stołecznym Kraków ;) - nie
    ma o czym gadać.
    Nie ma obowiązujących cały kraj przepisów i tyle...

    >+ 2. Zwolnienie psa ze smyczy dozwolone jest przy łącznym spełnieniu
    >+ następujących warunków:
    >+ 1. posiadaniu przez psa założonego kagańca,

    OT:
    Dobrzy ci wasi radni.
    Znaczy pies może kaganiec wziąć i zastawić czy wynająć, tak ??
    (ja nie pytam czy może to zrobić *zgodnie z umową* :))

    Jak ja lubię używanie określenia "posiadać" zamiast "mieć" :)
    Zaraz tekst "wygląda poważnie" (za to autor na nieuka :)).

    >+ 3. dysponowaniu możliwością

    No, nieźle :)
    Pomijając rozważania czy to pleonazm czy tautologia, wychodzi mi
    iż nieskorzystanie z możliwości (a może nieskorzystanie
    z dysponowania ? :]) nie jest sprzeczne z uchwałą. Ech...
    A myślałby kto że Kancelarii Sejmu (ostatnio -tak gdzieś
    w październiku czy listopdadzie - przecinek dostawili
    do artukułu opisujacego rozliczanie środków trwałych) nikt
    nie przebije :)

    pozdrowienia, Gotfryd