  • Data: 2013-09-10 21:54:49
    Temat: Re: Przemetkowanie towaru grzywna
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag
    news:10092013.0C4ED0E7@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail d...@i...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Może.
    > Ale jak do niego nie dotrze, to w koncu trafi na policjanta, który mu to
    > wytłumaczy "wystawiając odpowiedni mandat".

    Tak, tylko jak wszyscy będą do niego tak się przytulasiać, głaskać po
    główce -
    - "biedny złodziejek, dajmy mu cukierka" to może zanim się znajdzie ten
    policjant,
    nasz kolega kogoś pobije, zgwałci albo zabije.
    Zmieniłem nalepkę z ceną na towarze - nic mi nie zrobili. Ludkowei na
    usenecie też
    nic tak szczególnie złego w tym nie widzieli. No to może teraz przywale temu
    koleżce z IPhonem
    w ryło? Fajny IPhon. A ta laska ma takie fajne cyce, może ją przelecę w
    sąsiednich krzakach?
    Przecież to nic takiego. Ja jej tylko chciałem dobrze zrobić. A ten facet co
    się wtrąca? Kosą go pod żebro, gnoja.
    Chłopaki w usenecie doradzą jak tu go oskażyć o napad, coby mnie się nic nie
    stało?
    Już teraz strach wieczorem wyjść na ulicę, a jak będzie więcej takich
    budzików, to
    ONI będą wchodzić sami do twojego mieszkania.
    Mechaniczna Pomarańcza się kłania...