    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przemetkowanie towaru grzywna
    Date: Mon, 09 Sep 2013 13:50:12 +0200

    W dniu 2013-09-09 13:47, m...@g...com pisze:
    > Witam
    >
    > Pierwszy raz wpadł mi do glowy głupi pomysł w hipermarkecie odnośnie przemetkowania
    towaru,

    Zmieniałeś kody kreskowe?

    >no i stało się , ochrona z monitoringu wychwyciła mój występek, po
    zrobieniu zakupów zostałem zaprowadzony do osobnego pomieszczenia,
    sprawę chcieli załatwić polubownie, ja zgodziłem się, miałem zapłacić
    różnicę 23 złotych, nie wiem jakim cudem nagle ochroniarze się zmienili
    i okazało się , że jednak została wezwana policja. Po ich przybyciu
    wlepiono mi mandat za 300 zł , jednakże wypisali, iż była to kradzież,
    pomimo tego , iż niczego nie ukradłem, gdyż towar został w sklepie na
    miejscu, z uwagi na to że chciałem zapłacić za różnicę, ale go
    pozostawić gdyż okazało się na dodatek, że miał wadę. Kwota za towar
    została zapłacona, ale nie zwrócona. Czy w takim przypadku mogę odwołać
    się od mandatu, który został wg mnie błędnie opisany, gdyż niczego nie
    ukradłem?

    Nie ma możliwości w tym przypadku odwołania się od przyjętego mandatu.

    --
    Liwiusz