    From: "Kamil Walczak" <w...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przekwalifikowani działki
    Date: Tue, 16 Aug 2005 11:04:04 +0000 (UTC)

    > Mam w związku z tym pytanie - czy i jak odwołać się od takiej
    decyzji?
    > Czy w ogóle mam szansę na powodzenie odwołania, czy też dać sobie spokój?

    Trzeba bylo zlozyc zastrzezenia do projektu plany, a pozniej ew. skarzyc
    uchwale gminy o uchwaleniu planu do NSA (ob. WSA). Teraz to juz raczej
    musztarda po obiedzie.

    Powiadasz, ze placisz wyzsze podatki? Zdziwisz sie dopiero jak bedziesz
    chcial sprzedac dzialke (lub jej czesc) i gmina przlozy Ci tzw. rente
    planistyczna :-D za zwiekszenie wartosci dzialki na skutek zmiany planu
    zagospodarowania (dzialki budowlane maja wyzsza wartosc niz dzialki rolne).

    pozdrawiam
    wkamil