  • Data: 2003-05-09 14:45:41
    Temat: Re: Przekształcenie w spółkę cywilną
    Od: PACTUM INKASSO <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sasza wrote:

    > A czy nadal jest mozliwe zakladanie sc?
    > Obilo mi sie o uszy, ze juz takowe nie powinny istniec, ale moze sie myle.
    >
    > Sasza
    ostatnio zajmowałem sie tym tematem, społka nie może prowadzić dziłalności
    gospodarczej, jednak może być założone wg. kc bo ustawa ust. dz. gosp.
    zabrania,
    Konstrukcja jest chora , wspólnicy każdy oddzielnie zakłada działalność gosp
    własny nip, regon, ale sama spółka dostaje od US oddzielny NIP.
    Dla mnie osobiści sytuacja chora i niezrozumiała. Jednak jeżeli ktoś chce
    zaoszczedzić na kosztach a być w spółce to jedyne wyjście
    rejestracja spółki jawnej jest o wiele droższe
    --
    PACTUM INKASSO
    doradztwo w zakresie wierzytelności