  • Data: 2011-11-13 08:55:49
    Temat: Re: Przekroczenie "obrony koniecznej"?
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.11.2011 09:35, m4rkiz pisze:
    /..../
    > to na ki chuj dawali pozwolenie na dwie manifestacje zamiast na jedna?

    Bo HGW wykazuje dyletantyzm i zatrudnia niemądrzejszych od siebie,

    > i dlaczego usprawiedliwiasz kopanie po twarzy ludzi nie stawiajacych
    > oporu podczas aresztowania?

    Potem się przebiłem w drugą stronę, i chciałem obejść lewaków i dostać
    się na marsz i spotkałem grupę która chciała zrobić to samo, byli tam
    oczywiście i łysi i kibole ale i sporo normalnych ludzi, nigdzie nie
    było żadnych faszystowskich znaków ani nienawiści choć czuć było
    zdenerwowanie. Grupa skręciła w lewo ( ulicę równoległą do tej głównej
    na której była blokada ) i myśleliśmy że ich ominiemy i nagle z pod
    ziemi wyrosły psy tajniaki w kamizelkach, z za lewego winkla wyskoczyli.
    Szedłem na prawie samym przodzie, ponieważ byłem normalnie ubrany a nie
    jak łysy, mam normalne włosy zarost itp plus miałem dużą kamerę
    wyglądałem jak fotoreporter, więc mnie policja zostawiła w spokoju, oni
    mieli celownik na łysych / osoby wyglądających jak kibice. Jednak haczyk
    jest w tym, że ich "target" nic złego nie zrobił, nawet nic nie
    skandowali, po prostu chcieli się dostać na marsz i mieli pecha.
    Usłyszałem tylko od jednego na przodzie, że ta ekipa policji to jakaś
    specjalna komórka do napieprzania i lepiej uciekać bo oni nie legitymują
    tylko najpierw piorą na krew.