    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przekręt w pracy (krótka historia)
    Date: Sun, 28 Dec 2003 09:36:01 +0100

    > Nie rób kina!. Jaki prawnik czy nawet "tylko"
    > student prawa używa "norza"?

    Po pierwsze to widzę, że masz studentów prawa za nic, lub po mojemu za
    gówno, Twoja wolna wola, jeszcze Ci studenci dokopią i nawet się nie
    obejrzysz kiedy zostaniesz odstawiony na bocznicę :)))))))))))))))))
    Młodość idzie nieuchronnie a da się zauważyć, że tego nie widzisz :)))))))))
    Wyrokuje początki stetryczenia.

    Po drugie to ...... ooooooooooooo masz rację użyłem norza ...... a
    powinienem użyć noża ... sądzę, że jednak mi wybaczysz tą okropną pomyłkę i
    nieznajomość ortografii po 12 godzinach siedzenia przed ekranem monitora.
    Być może dla Ciebie błąd ortograficzny to jest przestępstwo, za które należy
    sadzać do więzienia??

    Widzę , że zdobyłeś dyplom, być może na tajnych kompletach, i zjadłeś od
    razu wszystkie rozumy ....... u mnie widzisz błąd ortograficzny i tylko ten
    błąd, a ponieważ nie ustosunkowałeś się do dalszej części wypowiedzi to wg
    mnie nie ma zastrzeżeń ...... lub się nie znasz a chcesz tylko dokopać
    :))))))))))))))))))))))))). A to Ci wolno i teraz nie różnisz się niczym ode
    mnie ...... nooo poza tym, ze ja w temacie dyskutuje.

    > Chyba, że mu
    > chodziło o "nórz" od "nory", ale to by się kupy
    > nie trzymało. LOL

    Ze mnie już nie musisz robić idioty .......... ale nie próbuj tego robić z
    siebie bo szkoda Twojej Ciężkiej pracy :)))))))))))))))

    pozdrawiam
    fart

    gdybyś jednak ustosunkował się do:
    poruszonej przeze mnie kwestii dot. art 1011 KP .... byłoby mi miło
    a może brzydzisz się ludźmi popełniającymi błędy ortograficzne