  • Data: 2009-02-16 02:26:43
    Temat: Re: Przejście przez tory lub ulicę, kiedy można?
    Od: pbz <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Lut, 02:08, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "pbz" <p...@t...pl> napisał w
    wiadomościnews:e482b3cb-1473-4a9d-a47c-a9af65e465ee@
    m42g2000yqb.googlegroups.com...

> [...]
    > w sądzie ukaranie kogokolwiek za chodzenie po nieoznaczonym terenie
    > kolejowym, który nie wygląda na takowy i nie jest ogrodzony.

    > Określa to Rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny
    > odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych z drogami publicznymi. Jest to
    > przejazd kategorii "E" i "F". Przejście kategorii "E" oznacza się "Krzyżem
    > Św. Andrzeja" oraz jeśli nie ma tam obsługiwanej rogatki tablicą "Przejście
    > przez tor. Strzeż się pociągu".  Każde inne miejsce przejścia przez tor
    > kolejowy jest miejscem niedozwolonym w rozumieniu prawa.

    Świetne rozporządzenie...
    Koło mnie jest w takim razie nielegalne przejście, bo są niby zasieki
    z par 15 ust 2, ale ani krzyża, ani 'strzeż się pociągu' ani nawet
    'baczność' - bo jest to linia zelektryfikowana... par 80...

    Za to mnie, jako matematyka, zainteresował bardzo załącznik nr 2 -
    Sposób obliczania ILOCZYNU ruchu na przejeździe. Otóż ten iloczyn jest
    SUMĄ średnich dobowych natężeń ruchu drogowego i kolejowego! Tyle lat
    po studiach, a się ciągle czegoś nowego uczę...

    --
    paweł