eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzejście przez tory kolejowe › Re: Przejście przez tory kolejowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przejście przez tory kolejowe
    Date: Thu, 8 Sep 2016 23:23:33 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 21
    Message-ID: <nqsksj$782$2@node2.news.atman.pl>
    References: <nqmaea$395$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <2rmqtt1m0zyv.2gtb0coiq1ni$.dlg@40tude.net>
    <nqmdn8$5pf$4@node2.news.atman.pl>
    <57d04af0$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqpiro$amu$2@node1.news.atman.pl>
    <57d0568e$0$12562$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqpv5c$amu$3@node1.news.atman.pl>
    <57d08551$0$12549$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqqqmq$ema$1@node2.news.atman.pl>
    <57d0f167$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1473369811 7426 83.142.198.226 (8 Sep 2016 21:23:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Sep 2016 21:23:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.2.0
    In-Reply-To: <57d0f167$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:757830
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 08.09.2016 o 07:04, Robert Tomasik pisze:
    > W dniu 08-09-16 o 06:50, Shrek pisze:

    >>> Sygnalizacja jest urządzeniem i jako takie zawsze może doznać awarii.
    >>
    >> A jednak normalnie nikt nie wymaga "ręcznego" upwenienia się czy jak
    >> masz zielone, to nic nie jedzie, czy jak masz znak pierwszeństwa to ten
    >> z boku ma ustąp itp. Oczywiście zachować szczególną ostrożność trzeba,
    >> żeby zostać w ten sposób sprawcą kolizji to już trzeba by się chyba
    >> bardzo postarać - IMHO tylko wtedy jak zrobisz to umyślnie i np zeznasz
    >> "widziałem, że nie wyhamuje, ale w prawie byłem";)
    >
    > Uważam, że generalnie masz rację.
    >
    Ogólnie pomysł, żeby urządzenie automatyki bezpieczeństwa pokazywało w
    razie awarii sygnał mniej bezpieczny (a mówiąc wprost niebezpieczny)
    jest delikatnie mówiąc... ekstrawaganckie. To że tak jest od lat zakrawa
    na sabotaż.

    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1