  • 1. Data: 2005-09-19 10:07:58
    Temat: Przejście na wcześniejszą emeryturę....
    Od: Wituś <w...@i...net.pl>

    Mam takie pytanie: jestem na rencie terminowej i chciałbym przejść na
    wcześniejszą emeryturę.
    Mam lata pracy potrzebne do przejścia i wiek też.
    I teraz moje pytanie: czy to prawda że przed przejściem na wcześniejszą
    emeryturę muszę pracować pół roku na umowę o pracę? I druga sprawa: czy może
    być tak, że przyjmie mnie ktoś na umowę o pracę a po pół roku się zwolnię,
    wezmę zaświadczenie i wtedy będzie ok? I czy w tym czasie mogę pracować na
    umowę zlecenie?

    Dzięki za wszelkie porady.
    Pozdrowienia
    Piotr

  • 2. Data: 2005-09-19 17:06:58
    Temat: Re: Przejście na wcześniejszą emeryturę....
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mon, 19 Sep 2005 12:07:58 +0200, *Wituś*
    <news:dgm2l1$4sm$1@serwer.infinity.net.pl> napisał(a):

> [...]
    > wezmę zaświadczenie i wtedy będzie ok? I czy w tym czasie mogę pracować na

    Teraz to się zmieniło i na emeryturę możesz przejść prosto z renty.
    Zajrzyj na stronę ZUS-u tam wszystko jest napisane.

    --
    Kaja

  • 3. Data: 2005-09-19 17:42:00
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Teraz to się zmieniło i na emeryturę możesz przejść prosto z renty.
    > Zajrzyj na stronę ZUS-u tam wszystko jest napisane.

    prosze podać wiek i lata pracy
    a podam pełną odpowiedź