eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzejmowanie i wykańczanie prasy › Re: Przejmowanie i wykańczanie prasy
  • Data: 2021-02-24 13:34:38
    Temat: Re: Przejmowanie i wykańczanie prasy
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...
    >
    >>>> Ale wiesz - duzo czytelnikow, to i reklama droga, a
    >>>> niekoniecznie tak samo oplacalna.
    >>>
    >>> Najbardziej efektywne reklamy są w gazetach, których nikt nie
    >>> czyta, oczywiście dla ich wydawców, bo można zaoszczędzić na
    >>> papierze. [...]
    >>
    >> On raczej miał na myśli zamiast reklamy do wszystkich jak leci
    >> reklamę skierowaną na wybrane grupy docelowe. Niby po kiego wuja
    >> GW ma dodatki lokalne?
    >>
    > on miał na mysli to zeby jf nie rznał głupa...

    Może i rżnie ale na grupie prawo liczy się czy robi to
    (w miarę) profesjonalnie :-)

    >> Dla mnie majstersztykiem takiej reklamy były reklamy zachęcające
    >> " *tylko* do udziału w wyborach" ale skierowane na "wybrane" grupy
    >> docelowe [ np. młodszych wyborców ].
    >
    > I to wszystko w prasie lokalnej? ;-DDDD

    A ty myślisz że w nigdzie w Polsce GW ogólnopolskie nie ciągnie
    lokalnych GW dodatków w dół? Polska być duża kraja :-)

    --
    A. Filip
    | Czego się młody nie uczy, tego stary nie umie.
    | (Przysłowie polskie)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1