    From: "R.K." <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przegrana sprawa spadkowa - można sie odwołać?
    Date: Tue, 1 Feb 2005 19:40:54 +0100

    Użytkownik <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:7228.00000891.41ff9aac@newsgate.onet.pl...

    > 2 zlecona przezemnie - wykazała że testament jest prawdziwy (niestety
    grafolog
    > który ją robił dla mnie traktowany jest jedynie jako świadek a nie biegły;
    > mimo że jest prof.dr hab. i jest biegłym w tym samym sądzie)

    zle to rozegrales. Trzeba bylo nie zlecac zadnej prywatnej
    opinii, tylko wystapic w sadzie o dopuszczenie dowodu z opinii
    bieglego grafologa. Nastepnie zaproponowac bieglego prof.dr.hab...
    podajac, ze jest autorytetem itp. Jesliby druga strona się nie sprzeciwila,
    a sad zgodzil, to byloby po sprawie. Nawe jakby dopuszczono innych bieglych
    i ich opinia bylaby odmienna, to twoje sznse bylyby niewspolmiernie wieksze.