  • Data: 2008-04-10 14:28:09
    Temat: Re: Przeglądanie piwnicy przez spółdzielnię...
    Od: "Player" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To bez uzasadnienia czy uzasadniają to względami saniarnymi i p.poż?
    > Zdecyduj się.

    mieszkam 30 lat i nigdy takich kontroli nie było,
    jezeli mają jakieś wątpliwości co do mojej piwnicy to nie ma problemu niech
    w asyście policji wchodzą i sprawdzają a tak to wg mnie nie ma uzasadnienia

    dlatego pytam konkretnie (może troche NTG;) o jakie przepisy chodzi bo tak
    zawsze można się zasłaniać i w biały dzień wejść do mieszkania pod
    pretekstem kontroli sanitarnej - przecież to idiotyzm i nie mam zamiaru
    nikogo wpuszczać...

    dzięki i pozdro