    From: "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przedluzajacy sie serwis sprzetu
    Date: Thu, 2 Jan 2003 19:14:24 +0100

    | - jakie sa przepisy odnoszace sie do takich przedluzajacych sie napraw,
    chodzi
    | mi o to kiedy moge otrzymac sprzet nowy, zastepczy lub zwrot gotowki;

    ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 30 maja 1995 r. w sprawie szczegółowych
    warunków zawierania i wykonywania umów sprzedaży rzeczy ruchomych z udziałem
    konsumentów. (Dz. U. z dnia 14 czerwca 1995 r.)

    | - czy dzien w ktorym oddalem sprzet do serwisu jest liczony jako pierwszy
    dzien
    | z owych 28 dni o ktorych mi wspomniano w sklepie, czy tez liczenie
    rozpoczyna
    | sie dopiero od dnia kolejnego;

    Dnia oddania do naprawy nie wlicza sie do terminu (art. 111$2 kc)

    | - gdzie moge zglosic ta sprawe jezeli nastapilo naruszenie prawa.

    Inspekcja Handlowa albo Rzecznik Konsumentów. To drugie chyba lepsze.