    From: "Pussy" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przedawnienie roszczen? czy?
    Date: Tue, 8 Apr 2003 20:12:28 +0200

    w tej sytuacji termin przedawnienia wynosi raczej 3 lata z tytułu
    prowadzenia działalności gospodarczej, napewno nie dłużej!!! natomiast może
    to również być okres roczny, ale zanim telefonia komórkowa wysłała
    informację do biura windykacji, musi pan od nich dostać "wezwanie do
    zapłaty" w formie pisemnej.