  • Data: 2014-04-08 21:49:42
    Temat: Re: Przedawnienie a brak pisma o przyznaniu odszkowania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 8 Apr 2014, rg wrote:

    > Dostałem odszkodowanie na konto, a nie otrzymałem pisma o przyznaniu
    > odszkodowania. W aktach szkody pisma (kopii) też nie ma.
    >
    > Czy brak pisma przerywa brak przedawnienia (szkoda ponad 3 lata temu).
    >
    > W KC stoi, że przedawnienie biegnie po otrzymaniu pisma o przyznaniu
    > odszkodowania.

    Moment, moment.
    A wiesz na czym polega przedawnienie?
    Do czego Ci to pismo?
    O przedawnienie *czego* Ci chodzi?
    No i pokaż mi palcem gdzie "stoi", dla ułatwienia link na właściwy
    rozdział:
    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,9,9,204,8330
    1,20140123,art-117-125-przedawnienie-roszczen.html

    > No, ale jest ten przelew...

    No właśnie, nie rozumiem w czym problem :D

    pzdr, Gotfryd