    Date: Fri, 26 Nov 2010 23:55:13 +0100
    From: "Tomy M." <t...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przedawnienie a OC

    W dniu 2010-11-26 10:33, Massai pisze:

    > Ale to bandytyzm z tym KRD.

    Tylko jaka normalna firma korzysta z KRD. Przecież
    tam już 90% obywateli Polski jest :-)
    Ja na takich cwaniaków mam sposób.

    - Porada telefoniczna kosztuje u mnie 10 tys. zł za minutę
    a my rozmawiamy już 11 minut, czy jest Pani pewna że
    ma taką kwotę? Po zakończeniu rozmowy proszę mi podać
    dane do faktury VAT, czas przekazywania tych danych nie będzie
    doliczany do kwoty całej usługi.

    :-)

    --

    Tomy M.

    ,,Należenie do mniejszości, nawet jednoosobowej, nie czyni nikogo
    szaleńcem. Istnieje prawda i istnieje fałsz, lecz dopóki ktoś upiera się
    przy prawdzie, nawet wbrew całemu światu, pozostaje normalny. Normalność
    nie jest kwestią statystyki." -- George Orwell