    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przedawnienie a OC
    Date: Fri, 26 Nov 2010 09:33:20 +0000 (UTC)

    mvoicem wrote:

    > Nie mają prawa, jeżeli w opisie przelewu/wpłaty aktualnych opłat
    > zaznaczysz dokładnie za co płacisz. Czyli nie "opłaty eksploatacyjne
    > za Czereśniową 1/2" tylko "opłaty eksploatacyjne za Czereśniową 1/2,
    > za grudzień 2010".

    Zazwyczaj tak dopisuję, ale znalazłem parę wpłat z zeszłego roku, gdzie
    takiej adnotacji nie było, że to za dany miesiąc.

    I obawiam się że mogliby sobie "wstecznie" zaliczyć tamte wpłaty, i
    zrobic z tego zaległość za np. jakieś miesiące z zeszłego roku.

    > Do sądu chyba też możesz i ty pójść w tej sprawie. Chociaż pewnie
    > dopiero jak będziesz widniał w KRD.

    Nie, chyba jest takie coś jak pozew o stwierdzenie nieistnienia
    zobowiązania, czy cuś?

    Zresztą zapłaciłem, więc już przedawnienia nie mogę podnieść. Kwota nie
    była na tyle duża żeby iśc do sądu. Taniej i prościej wyszło zapłacić.
    Wziąłem tylko pisemko podpisane przez prezesa i księgową że z niczym
    nie zalegam.

    Ale to bandytyzm z tym KRD.

    --
    Pozdro