  • Data: 2010-11-26 08:56:53
    Temat: Re: Przedawnienie a OC
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (11/26/2010 08:53 AM), Massai wrote:

    > Na mnie w ten sposób administracja wymusiła zapłacenie "zaległego"
    > czynszu sprzed ponad 10 lat. Dokładnie nie wiem z kiedy ta "zaległość"
    > niby była, bo przysłali w tym roku pisemko, że jak przejęli od
    > poprzedniej administracji w 2000 roku obsługę to było "z przeniesienia"
    > z jakichś poprzednich lat.
    > Mieszkanie kupiłem w 1999 roku, ale oni nawet nie chca mi tego
    > udowadniać.
    >
    > Na moje "panie, ale ja już nie mam potwierdzeń" usłyszałem "to my sobie
    > weźmiemy z aktulanych wpłat, zaliczymy na poczet zaległości, a pana
> [...]

    Nie mają prawa, jeżeli w opisie przelewu/wpłaty aktualnych opłat
    zaznaczysz dokładnie za co płacisz. Czyli nie "opłaty eksploatacyjne za
    Czereśniową 1/2" tylko "opłaty eksploatacyjne za Czereśniową 1/2, za
    grudzień 2010".

    > I nie, do sądu z tym nie pójdą. Bo w sądzie
    > podniósłbym przedawnienie i sprawa by była zamknięta.
    >
    > A że w KRD nie chcę widnieć - zapłaciłem.

    Do sądu chyba też możesz i ty pójść w tej sprawie. Chociaż pewnie
    dopiero jak będziesz widniał w KRD.

    p. m.