  • Data: 2010-11-26 07:53:48
    Temat: Re: Przedawnienie a OC
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Norbert wrote:

    > To że zapłąciłem to wiem na 100%. A że oni maja burdel w papierach to
    > nie moja wina. Gdybym tylko znalazl potwierdzenie... ale nie znajduje
    > , za dawno temu...

    Na mnie w ten sposób administracja wymusiła zapłacenie "zaległego"
    czynszu sprzed ponad 10 lat. Dokładnie nie wiem z kiedy ta "zaległość"
    niby była, bo przysłali w tym roku pisemko, że jak przejęli od
    poprzedniej administracji w 2000 roku obsługę to było "z przeniesienia"
    z jakichś poprzednich lat.
    Mieszkanie kupiłem w 1999 roku, ale oni nawet nie chca mi tego
    udowadniać.

    Na moje "panie, ale ja już nie mam potwierdzeń" usłyszałem "to my sobie
    weźmiemy z aktulanych wpłat, zaliczymy na poczet zaległości, a pana
    wpiszemy do KRD". I nie, do sądu z tym nie pójdą. Bo w sądzie
    podniósłbym przedawnienie i sprawa by była zamknięta.

    A że w KRD nie chcę widnieć - zapłaciłem.
    Ten cały KRD może i jest przydatny, ale przepisy są tak dziurawe...

    --
    Pozdro
    Massai