    From: Meehoo <m...@T...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Protokól z zebrania wspólnoty a oskarzenie o falszerstwo.
    Date: Tue, 6 Jul 2010 20:41:56 +0200

    Dnia Tue, 6 Jul 2010 18:14:05 +0000 (UTC), 666 napisał(a):

    > Podpisaliscie.
    >
    > Ale czy złożyliście protokół Wspólnocie, najlepiej z potwierdzeniem odbioru
    > na kopii przez dwóch członków zarządu wspólnoty (skoro taka gardłowa sprawa)?

    Złożyliśmy. Co prawda bez potwierdzenia odbioru, ale jednak. Zresztą,
    zarzutem nie jest to, że nie złożyliśmy, tylko, że nie przekazaliśmy
    poprawionego wg ich wytycznych...

    > Tak swoją drogą to czasem sąd się czepia przy jakiejś sprawie o protokół,
    > chociaż ustawowo rzecz biorąc to nie ma wymogu protokołowania zebrania
    > właścicieli (pomijam uchwały podejmowane z udziałem notariusza, zresztą
    > pewien notariusz zgubił mi protokół razem z uchwałami, pełnomocnictwami,
    > listami do głosowania i później wmawiał, że go rzekomo nie brał).

    Protokół jest, podpisany, z załącznikami. To, że im nie pasuje, bo
    napisaliśmy tak, żeby w sytuacji spornej był "hak" to takie efekty...

    Pozdrawiam i dzięki.

    --
    Meehoo