  • Data: 2015-11-19 16:49:31
    Temat: Re: Protokół z rozprawy - brak pytań
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-11-15 o 09:12, Marek pisze:

    > Zgaduję: kiedyś tak ktoś kazał i bezmyślnie to się stosuje? Jak ten
    > system ma działać prawidłowo jak nie ma tW ZWYCZAJU (!!??) tak
    > oczywistej rzeczy jak precyzyjny i rzetelny protokół?? No ja pier... to
    > są chyba jakieś kpiny.

    Kiedyś ktoś, to już na pewno w czasach międzywojennych - widziałem takie
    stare protokoły. Jeśli sąd uznaje, że ma znaczenie szczegółowy zapis, to
    albo wzywa stenotypistę, ale nagrywa rozprawę. Inaczej tego by się
    normalnie nie dało prowadzić. Czasem świadkowie pół godzina gadają, a
    istotne z tego jest kilka słów.