eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProtokol oddania wynajmowanego mieszkania po terminie wypowiedzenia › Re: Protokol oddania wynajmowanego mieszkania po terminie wypowiedzenia
  • Data: 2015-05-25 15:00:20
    Temat: Re: Protokol oddania wynajmowanego mieszkania po terminie wypowiedzenia
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-25 o 09:59, a...@o...pl pisze:
> [...]
    sporzadzony po 3 miesiecznym okresie wypowiedzenia (umowa byla na czas nieokreslony),
    z mieszkania wyprowadzilem sie wczesniej zgodnie z terminem ale na skutem pewnych
    okolicznosci z wlascicielem moglismy sie spotkac dopiero po tym terminie, czy to
    rodzi jakies dodatkowe oplaty?

    > Nie mogl odebrac go wczesniej z powodow osobistych, lokal nie zajmowalem dluzej,
    przed uplywem terminu wypowiedzenia opuscilem go i posprzatalem, zrobilem zdjecia i
    mam swiadkow, potem stal 2 tygodnie pusty zanim wlasciciel zechcial go odebrac
    formalnie.

    Ale w protokole oświadczyłeś, że używałeś lokal tygodnie dłużej, tak
    jak tutaj mi napisałeś?

    --
    Liwiusz