  • Data: 2006-04-05 19:16:06
    Temat: Re: Prosze sie nie smiac ;) ...ubezpieczenie zdrowotne dziecka
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Majkaa" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:e112np$8na$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > To nic nie kosztuje. W oddz. NFZ wyrabia się książeczkę RUM dla każdego
    > członka rodziny. Przynajmniej tak jest w moim województwie. W innych może
    > NFZ wydawać np. karty lub coś podobnego.

    Wybacz, ale nie rozumiem. Co wspolnego ma ksiazeczka RUM-owska, ktorej
    mowiac, juz dawno nie ma - do ubezpieczenia ? Moze sie myle, ale u nas
    ksiazeczke RUM-owska moge wyrobic na kazdego znajomego, ale czy to znaczy,
    ze podlega on ubezpieczeniom ? U nas ksiazeczki RUM-owskie zarzucono i
    wrocono do recept. A co z kolei maja recepty do ubezpieczenia ? Prosze mnie
    poprawic, jezeli myle pojecia.

    --
    .: ra9om1ak :.
    radomiak[MALPA]o2.pl