  • Data: 2008-04-10 22:36:35
    Temat: Re: Proszę o radę - czy w świetle prawa zostałam oszukana?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Teperek" <t...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ftlrbg$fuc$1@inews.gazeta.pl...

    > Moze nie umiem czytac ze zrozumieniem, ale jak dla mnie istotne sa slowa:
    > "przysluguje im prawo korzystania ", co dla mnie nie jest rownowazne z
    > tym, iz sa jego wlascicielami.
    > Po prostu je wynajmuja, jak w tym wypadku.

    Nie w tym kontekście - w mojej ocenie. Tam jest słowo oraz, które sugeruje,
    że zarówno do tej podstawowej piwnicy, jak i dużej przysługują im
    równoprawne prawa. By nie można się było przyczepić, to musiało by być
    jasno napisane, że cedują jednocześnie prawa z innej umowy najmu piwnicy.
    Zwłaszcza, jeśli z przedwstępnej umowy wynikało, ze sprzedają mieszkanie z
    dwoma piwnicami.