    From: lolka <l...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Proszę o radę - czy w świetle prawa zostałam oszukana?
    Date: Thu, 10 Apr 2008 11:42:36 -0700 (PDT)

    On 10 Kwi, 18:48, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Jest to oszustwo w rozumieniu prawa karnego. To jednak spora różnica, czy
    > mamy 60 m kw, czy nie mamy. Kluczowym dowodem będzie ta umowa przedwstępna.
    > Bo materiały reklamowe mogą być co najwyżej jakąś poszlaką.

    A czy jeśli w umowie ostatecznej zapis jest nieco inny, to nadal mozna
    sie powolac na przedwstepna?

    Zapis w akcie notarialnym brzmi:

    X i Y malzonkowie Z oswiadczaja, ze:

    (...)
    - a nadto, ze przysluguje im prawo korzystania z piwnicy oraz
    dodatkowego pomieszczenia piwnicznego o powierzchni 58 m. kw.

    Jesli tak, to jakie powinny byc moje kroki? Chcialabym sprobowac
    polubownie, ale nie znam obecnego adresu tych panstwa. Zatem sad? Jak,
    gdzie? Bede wdzieczna za nakierowanie mnie co i do kogo napisac, oraz
    jakimi paragrafami wesprzec sie.

    --
    *lolka*