    From: "SOTB" <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prosze o rade
    Date: Tue, 7 Jan 2003 15:17:11 +0100

    > no wiesz, ale szkoda 1200 zł?
    > win2000 kosztuje pewnie coś koło tego
    > office to kilka tysięcy
    >
    > : A tak właściwie sądzę, że to właśnie piractwo jest żródłem zysków
    > : Microsoftu.
    >
    > nie rozumiem, M$ się bogaci, bo go okradają?

    Nie. Powinno być tak: MS się bogaci, bo go okradano.
    Mam na myśli to, że przez wiele lat nie naciskano zanadto na piratów i
    systemy MS stały się standardem. Ostatecznie doszło do tego, że ktoś, kto
    dawniej piracił, dziś dla świętego spokoju kupi windę, bo nie ma czasu na
    studiowanie Linuksa.

    > : Gdyby "Windy" do użytkowania w domu były darmowe, to sądzę, że
    > : tylko garstka ludzi zajmowałaby się Linuksem.
    >
    > tak,
    > Ci którzy chcą mieć porządny, szybki i stabilny system operacyjny :)

    I jedynie to im pozostaje, bo porządnego programu księgowego się na ten
    "szybki i stabilny system operacyjny" nie dostanie.
    Swoją drogą, dobrze, że Linuks jest, bo gdyby nie, to pewnie Winda byłaby 2x
    droższa.

    SOTB