    From: "greg" <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prosze o porade...
    Date: Tue, 15 Jan 2002 08:09:47 +0100

    Po pierwsze: bez danych nikt nie odpowie Ci na to pytanie; co uczynił ten
    ksiądz ? w jakich okolicznościach ? z jakiego powodu ? itp
    Po drugie: ksiądz jak każdy obywatel RP podlega ustawodawstwu naszego kraju,
    więc jeżeli dopuści się przestępstwa - idzie do więzienia, jeżeli się
    upije - idzie do izby wytrzeźwień itp. Prawo kanoniczne reguluje strukturę
    postępowania wewnątrzkościelnego, czyli jakie konsekwencje kościelne
    poniesie osoba duchowna za takie czy inne zachowanie (np. zdejmą go z
    parafii).
    sam więc rozumiesz, że chcesz usłyszeć odpowiedź na pytanie, którego NIE MA
    !
    greg

    Użytkownik Lucky <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1vloc$jnc$...@n...tpi.pl...