  • Data: 2004-07-15 10:22:21
    Temat: Re: Proszę o porad
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cd35sc$cg4$1@news.onet.pl...

    Wiem, że OT ale skoro już zaczęliśmy

    > Więc nie jest jeszcze wekslem

    oj, kam o wekslach to musisz jeszcze poczytać, na twoje dictum mogę
    odpowidzieć jedynie,
    że JEST,
    a uprzedzając odpowiedź podaj podstawę - JEST bo:
    1. bo art 10 pr. wekslowego dopuszcza taką sytuację
    2. do tak twierdzi A. Szpunar - Komentarz do prawa wekslowego i
    czekowego, wyd 3, 2001r. str 95
    3. bo tak twierdzi M.Czarnecki, L.Bagińska Prawo Wesklowe i Czekowe.
    Komentarz. wyd 2, 2000r. str 170
    4. bo tak twierdzi I.Heropolitańska Weksel w obrocie gospodarczym.
    wyd 9, 1998r. str 79

    > Tyle że z tego nie wynika że weksel niezupełny jest wekslem. A
    raczej
    > cos przeciwnego.
    nie myl skutku z przyczyną

    > analogicznie jak weksel niezupełny

    niestety nie, nie ma wiele analogii w prawie wekslowym i czekowym

    Pozdrawiam
    Traaq