  • Data: 2008-06-18 05:58:48
    Temat: Re: Proszę o pomoc - lokator nie chce opuścić lokalu
    Od: "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:
    > bartek wrote:
    >
    > Następny mądry inaczej.

    Może nie aż tak? ;-)

    > Masz szczęście, że pijaczek nie miał na prawnika bo byś cienko
    > spiewał.

    "Mądrość inaczej" w takich wypadkach polega na tym,
    że (na szczęście!) nie wszyscy mieszkaniowi oszuści i
    naciągacze nie znają swoich (idiotycznych) praw.
    Mi także udało się, jak to określił "bartek", "wyjebać
    z domu" młode małżeństwo z małym dzieckiem i nie
    obchodziło mnie czy mają gdzie się podziać. Po
    prostu, nie płacili czynszu, demolowali mieszkanie i
    zostali wyrzuceni z tym, że na poczet długu "zarekwirowałem"
    im sprzęt AGD i RTV. Dług spłaciła mama_teściowa i
    sprzęt zwróciłem.
    Moim zdaniem w naszym "bezprawnym" kraju trzeba
    próbować działać bezprawnie bo jest szansa, że
    uda się pozbyć niechcianych lokatorów.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    IDEA naszej ERY to żyć na PLUSie i mówić HEYAH