    From: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Proszę o pomoc!!! Długie :-(
    Date: Wed, 01 Sep 2004 19:31:52 +0200

    Dnia Wed, 1 Sep 2004 19:23:26 +0200, Okoń <S...@w...pl> napisał:

    > Witam!
    >
    > Moja sprawa o tak zwane zasiedzenie toczy się już czwarty rok. Wszystkie
    > sprawy odbywają się zaoczne nikt nie chce wysłuchać moich racji. Działkę
    > zakupili rodzice w 1954 roku aktem notarialnym.

    To co chcesz zasiadywać? Przy dziale spadku cię pominieto? Zostałeś
    wydziedziczony?

    > Sąd uznał abym przedstawił adres właściciela z przed roku 1939 lub adres
    > jego spadkobierców ewentualnie spadkobierców ich spadkobierców.
    > Następnie adres tych właścicieli z 1939
    > roku lub ich spadkobierców. Motywuje to tym, że są oni wymienieni w
    > księdze
    > wieczystej.

    Sąd ma obowiązek zawiadomić wszystkich uczetników postępowania. W tym
    przypadku właścicieli nieruchomości.

    > Teraz Sąd w swoim postanowieniu "zlitował" się i wezwał mnie do dania
    > ogłoszeń w gazecie ogólnopolskiej i Monitorze Sądowym.

    i 600 zł zaliczki, tak? Prawidłowo postapił.

    > Przedstawiłem dowód w
    > postaci trzech spraw prowadzonych z tej samej księgi wieczystej nijako
    > równolegle, zakończonych prawomocnym wyrokiem gdzie nie było wymogów
    > setek osób i ich adresów. (W jednej z tych spraw wystarczyła lista
    > uczestników ta sama którą ja przedstawiłem bez żadnych ogłoszeń)

    To nie są żadne dowody. I to co sąd zrobił w innej sprawie nie ma żadnego
    znaczenia. To nie USA.

    > Co mam robić? Dać się
    > zmiękczyć, zapożyczyć i spełnić żądanie pani sędzi?

    Nie spełnić żądanie sedzi tylko wykonać postanowienie sądu, które nie jest
    żadnym widzimisie sądziego

    > Będąc u prezesa
    > próbowałem się powołać na dowody w postaci tych trzech spraw, uzyskałem
    > odpowiedź, że wszystkie były przeprowadzone niewłaściwie.

    Bo były prowadzone niewłaściwie.

    > Jedną z tych
    > spraw prowadziła nawet ta sama pani sędzia wystarczył jej : adres trzech
    > właścicieli i kilkanaście nazwisk nie związanych ze sprawą zamieszkałych
    > całkiem gdzie indziej. CBA nie było w stanie 9 z nich lokalizować
    > miejsca pobytu) Co dalej? :-(

    Wykonać postanowienie sądu.

    A tak dodatkowo. Jeżeli Twoi rodzice kupili nieruchomośćnotarialnie to
    dlaczego prowadzisz postępowanie o zasiedzienie ich majątku a nie
    postępowanie spadkowe? Dlaczego nie wpisano rodziców do KW?

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!